× W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ten w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

PROCEDURA REKLAMACJI

 

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz sprzedana nie jest zgodna z umową lub posiada wadę prawną (rękojmia) na zasadzie art. 43a i następnych Ustawy o Prawach Konsumenta (Ustawa o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) oraz na zasadzie art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.). Reklamacja może zostać zgłoszona w ciągu dwóch lat od zakupu towaru, a roszczenie o usunięcie niezgodności towaru z umową lub wymianę rzeczy sprzedanej na rzecz zgodną z umową przedawnia się z upływem sześciu, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest konsument w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.

 

REKLAMACJE PROSIMY ZGŁASZAĆ:   

 

Poprzez kontakt emailowy na adres office@dekkor.eu

listownie na adres: Meble ogrodowe Dekkor, Pogodna 6, 55-080 Mokronos Górny

 

PROSIMY ZAŁĄCZYĆ W REKLAMACJI:

 

  • - dokładny opis oraz zdjęcia wad towaru, całości przedmiotu
  • - zdjęcie opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone (gdy przesyłka uszkodzona)
  • - skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu)
  • - informację czy oczekują Państwo naprawy/wymiany produktu /obniżenia ceny/ zwrotu pieniędzy

 

GDY DOKONUJESZ WYBORU MIĘDZY POWYŻSZYMI ŻĄDANIAMI, PAMIĘTAJ O NASTĘPUJĄCYCH ZASADACH:

  • - nie możesz żądać odstąpienia od umowy, jeżeli wada ma charakter nieistotny
  • - kiedy żądasz obniżenia ceny, powinieneś określić wartość, o którą cena ma zostać obniżona
  • - możesz żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie

 

JAK DŁUGO TRWA ROZPATRYWANIE REKLAMACJI?

 

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres (pocztowy lub poczty elektronicznej – w zależności od sposobu złożenia reklamacji) lub w inny podany przez Klienta sposób. Warto pamiętać, że ustosunkowanie się do reklamacji to potwierdzenie lub zaprzeczenie jej zasadności. Nie oznacza to jednak, że w tym terminie towar musi zostać przywrócony do stanu zgodności z umową.  

 

Sprzedawca pokrywa koszty odbioru reklamowanego towaru. Sposób pokrycia kosztu dostawy odbywa się każdorazowo w porozumieniu z klientem i jest zależny od rodzaju reklamowanej rzeczy (etykieta zwrotna, wysyłka kurierska lub odbiór kurierem).W przypadku samodzielnej wysyłki towaru przez klienta, przesyłkę należy kierować na adres: Magazyn Meble Dekkor, ul. Pogodna, 55-080 Romnów. Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W celu odesłania towaru należy go rozmontować (dotyczy produktów, które podlegają samodzielnemu montażowi), spakować w sposób zabezpieczający przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie.

 

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie przez nas naprawiony lub wymieniony na towar zgodny z umową, a jeśli będzie to już niemożliwe – zwrócimy pieniądze. Wszystkie towary oferowane przez Sklep są przeznaczone do użytku domowego.  

 

Reklamacje towarów wykorzystywanych w celach komercyjnych mogą zostać odrzucone przez producenta - jeśli wada towaru będzie wynikać z nieprawidłowego lub nadmiernego użytkowania w warunkach innych niż domowe. Ponadto z powodu prezentowania elektronicznego kolory i faktury eksponowane na zdjęciach mogą nieznacznie się różnić od wartości rzeczywistych. Dokładamy wszelkich starań by zdjęcia i opisy na stronie bardzo precyzyjnie oddawały wygląd towaru. Należy jednak pamiętać, że indywidualne ustawienia monitora wpływają na sposób postrzegania towaru. Tego rodzaju wady nie stanowią podstawy zgłoszenia reklamacyjnego. 

 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW

 

Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, możesz złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: SPRAWDŹ.  Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej: zamowienia@meble-ogrodowe-dekkor.pl   

Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu z naszą infolinią lub działem reklamacji co znacznie przyspieszy proces rozpatrzenia Państwa skargi.   

 

Infolinia: 577 406 773 

Czynna od poniedziałku do soboty, w godzinach 8:00-18:00

 

Email: office@dekkor.eu

© 2024 Meble Dekkor